> SBPI Rawang: Majlis Anugerah Kecemerlangan SEPINTAR

Isnin, 3 Mei 2010

Majlis Anugerah Kecemerlangan SEPINTAR

Pada 30 April 2010 yang lalu, telah berlangsung suatu majlis gilang gemilang yang meraikan kejayaan dan pencapaian yang membanggakan individu-individu di SEPINTAR. Majlis ini telah dirasmikan oleh Tuan Sulaiman bin Wak, Pengarah Jabatan Pelajaran Negeri Selangor dan turut dihadiri oleh
Pn Dayang Fatimah bt Abang Narudin, Pegawai Pelajaran Daerah Gombank serta Tuan Haji Zulkifli bin Baharom, YDP PIBG SEPINTAR. Penyampaian sijil dan hadiah disempurnakan oleh ketiga-tiga jemputan kehormat dan diadakan dalam 3 slot.

Tahniah diucapkan kepada semua yang telah berjaya memperoleh kejayaan. Dalam majlis ini juga penghormatan melalui Anugerah Sumbangsih telah disampaikan kepada mantan Pengetua Kanan SEPINTAR, Pn Hjh Saadah bt Othman.


Kelihatan di gambar Saudara Rusydi bersama ibubapa beliau menyampaikan ucapan selepas menerima Anugerah Pelajar Terbaik Keseluruhan SPM 2009



Antara penerima Anugerah Sumbangsih, Pn Khairatul Adawiyah dan Pn Hjh Saadah.

Recent Posts

Tentang Sepintar

'Sepintar' adalah singkatan (akronim) bagi SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI RAWANG. Ditubuhkan pada bulan Jun 2002. Sekolah ini merupakan sebuah sekolah berasrama penuh yang diurustadbir secara langsung oleh Bahagian Sekolah Berasrama Penuh, Kementerian Pelajaran Malaysia. Sekolah ini merupakan salah satu SBP yang menjunjung Tahfiz Model Ulul Albab. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada Pengetua sekolah atau terus kepada Kementerian Pelajaran Malaysia.

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP