> SBPI Rawang: Hari Kemajuan Prestasi SEPINTAR 2010

Sabtu, 10 Julai 2010

Hari Kemajuan Prestasi SEPINTAR 2010

Pada pagi ini Sabtu 10 Julai 2010, Hari Kemajuan Prestasi telah diadakan yang bertujuan sebagai saluran kepada pihak sekolah menyampaikan tahap pencapaian pelajar sehingga kini dan sebagai medan perbincangan diantara pihak sekolah dengan ibubapa. Hari Kemajuan Prestasi pada tahun ini melibatkan Tingkatan 1 hingga 5 berbanding pada tahun-tahun lepas cuma melibatkan Tingkatan 3 dan 5 sahaja. Taklimat program telah diadakan di Bilik Seminar dan Dewan Al-Aqsa manakala perbincangan berlangsung di Dewan Terbuka dan Dewan Al-Aqsa
Majlis yang berlangsung dari jam 8.30pagi dan dijadualkan tamat jam 1.00petang melabuhkan tirainya menghampiri jam 3.00petang kerana sambutan menggalakkan dari ibubapa dan pelajar.

Recent Posts

Tentang Sepintar

'Sepintar' adalah singkatan (akronim) bagi SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI RAWANG. Ditubuhkan pada bulan Jun 2002. Sekolah ini merupakan sebuah sekolah berasrama penuh yang diurustadbir secara langsung oleh Bahagian Sekolah Berasrama Penuh, Kementerian Pelajaran Malaysia. Sekolah ini merupakan salah satu SBP yang menjunjung Tahfiz Model Ulul Albab. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada Pengetua sekolah atau terus kepada Kementerian Pelajaran Malaysia.

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP