> SBPI Rawang: Mesyuarat Agung PIBG 2010

Ahad, 14 Februari 2010

Mesyuarat Agung PIBG 2010

Pada 12 Februari 2010, telah berlangsung Mesyuarat Agong PIBG SEPINTAR kali ke-8
di Dewan Al-Aqsa. Majlis bermula jam 2.30 petang dan tamat pada jam 5.30 petang. Mesyuarat ini telah dirasmikan oleh Pn Hjh Senaini bt Long, Pengetua SEPINTAR dan dipengerusikan oleh
Tn Hj Zulkifli Baharom selaku YDP PIBG SEPINTAR. Pelbagai isu dan usul telah dibincangkan dalam mesyuarat ini. Tn Hj Kamilen juga telah menyampaikan taklimat bagi pihak pentadbir sekolah untuk menerangkan kepada ibubapa perjalanan dan pengurusan pelajar SEPINTAR.
Sebelum Mesyuarat bermula, para ibubapa dan guru mendaftarkan diri di kaunter pendaftaran yang disediakan di pintu masuk dewan.

Tn Hj Zulkifli menyampaikan Pingat Emas sumbangan En Zulmazran, Jaguh Boling Negara kepada sekolah bagi meningkatkan semangat kesukanan dan kecemerlangan warga SEPINTAR. Pn Hjh Senaini menerima sumbangan bagi Pihak Sekolah.

Para ibubapa dan guru tekun mendengar perbincangan yang sedang berlangsung.

Recent Posts

Tentang Sepintar

'Sepintar' adalah singkatan (akronim) bagi SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI RAWANG. Ditubuhkan pada bulan Jun 2002. Sekolah ini merupakan sebuah sekolah berasrama penuh yang diurustadbir secara langsung oleh Bahagian Sekolah Berasrama Penuh, Kementerian Pelajaran Malaysia. Sekolah ini merupakan salah satu SBP yang menjunjung Tahfiz Model Ulul Albab. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada Pengetua sekolah atau terus kepada Kementerian Pelajaran Malaysia.

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP