> SBPI Rawang: Majlis Hi-Tea Perdana Amal 2014

Isnin, 12 Mei 2014

Majlis Hi-Tea Perdana Amal 2014

SEPINTAR sebagai sebuah Sekolah Berprestasi Tinggi, sentiasa berusaha untuk menambah baik prasarana sekolah dalam usaha untuk melahirkan lebih ramai lepasan SPM yang jitu dan mampan peribadi dan intelektual. Atas usaha itu, pihak sekolah telah bercadang untuk membina sebuah "Learning Centre" kearah mencapai objektif tersebut. "Learning Centre" yang akan didirikan ini akan dilengkapi dengan pelbagai kemudaha pembelajaran serta peralatan ICT bertujuan mengatasi masalah kekurangan tempat belajar selepas kelas persediaan.

Dalam usaha untuk mengumpul dana bagi pembinaan "Learning Centre" tersebut, pihak PIBG dan kerjasama AIRA(Alumni SBPI Rawang) akan menganjurkan satu majlis Hi Tea Perdana Amal dalam usaha untuk mengumpul dana bagi pembinaan "Learning Centre" tersebut pada

  • Tarikh : 15 Jun 2014 (Ahad)
  • Lokasi : Dewan Al Aqsa, SBPI Rawang
  • Masa : 2.00 - 5.00 petang
  • Penampilan istimewa : Kumpulan Raihan
  • Harga semeja : RM2000 [Gold, 8 kerusi], RM1000 [Silver, 10 kerusi]
  • Percuma iklan 1/2 mukasurat dalam buku program HiTAS 2014 dengan pembelian Meja Gold.

Sumbangan ikhlas tuan/puan amatlah dihargai dan sebarang pertanyaan boleh menghubungi Pengarah Program di talian, En Sufian - 016-4751160.

Recent Posts

Tentang Sepintar

'Sepintar' adalah singkatan (akronim) bagi SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI RAWANG. Ditubuhkan pada bulan Jun 2002. Sekolah ini merupakan sebuah sekolah berasrama penuh yang diurustadbir secara langsung oleh Bahagian Sekolah Berasrama Penuh, Kementerian Pelajaran Malaysia. Sekolah ini merupakan salah satu SBP yang menjunjung Tahfiz Model Ulul Albab. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada Pengetua sekolah atau terus kepada Kementerian Pelajaran Malaysia.

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP