> SBPI Rawang: Program Celik IT anjuran UNITAR

Khamis, 8 Julai 2010

Program Celik IT anjuran UNITAR

Seramai 35 orang ahli Kelab ICT SEPINTAR telah menyertai Program Celik IT anjuran Universiti Tun Abdul Razak sebagai salah satu usaha meningkatkan kesedaran tentang isu dan perkembangan dunia IT. Ucapan alu-aluan telah disampaikan oleh Prof Dr Syed Malek F.D bin Syed Mustapha(gambar) Dekan Fakulti Teknologi Maklumat UNITAR sendiri.
Program yang diadakan di Kampus Utama UNITAR di Kelana Jaya ini bermula dari jam 9 pagi dan tamat pada jam 3 petang. Makan minum dan pengangkutan telah disediakan oleh pihak penganjur. Pihak kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian pihak Universiti menjemput kami dan berharap kami akan dapat menyertai lagi program yang diadakan oleh pihak universiti. Penyampaian sijil kepada peserta serta cenderamata menandakan penghujung program.

Recent Posts

Tentang Sepintar

'Sepintar' adalah singkatan (akronim) bagi SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI RAWANG. Ditubuhkan pada bulan Jun 2002. Sekolah ini merupakan sebuah sekolah berasrama penuh yang diurustadbir secara langsung oleh Bahagian Sekolah Berasrama Penuh, Kementerian Pelajaran Malaysia. Sekolah ini merupakan salah satu SBP yang menjunjung Tahfiz Model Ulul Albab. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada Pengetua sekolah atau terus kepada Kementerian Pelajaran Malaysia.

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP