> SBPI Rawang: Lawatan Pemantauan Tawaran Baru 2012

Khamis, 26 April 2012

Lawatan Pemantauan Tawaran Baru 2012

 25 April 2012, Sekali lagi SBPI Rawangdidatangi oleh beberapa orang dari jemaah Nazir untuk membuat pemantauan berkenaan "New Deal" atau Tawaran Bai'ah untuk Pengetua. Pemantauan akan dibuat berdasarkan tahun 2011. Aspek pemilihan adalah berdasarkan kepada penilaian SKPM dan juga nilai GPS sekolah bagi peperiksaan PMR dan SPM.
Bagi aspek pemantauan pula, pihak Jemaah nazir akan membuat pemantauan berkaitan sistem perfailan panitia, kewangan, bilik-bilik khas, buku rancangan mengajar guru, pemantauan guru mengajar dan juga beberapa aspek yang ditentukan.
Untuk makluman, pada tahun lepas,SBPI Rawang telah berjaya mendapat "New Deal".. Semoga tahun ini, sekali lagi SBPI Rawang  berjaya mendapat tawaran tersebut yang memberi imbuhan berupa kewangan kepada guru besar dan juga guru-guru.

Recent Posts

Tentang Sepintar

'Sepintar' adalah singkatan (akronim) bagi SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI RAWANG. Ditubuhkan pada bulan Jun 2002. Sekolah ini merupakan sebuah sekolah berasrama penuh yang diurustadbir secara langsung oleh Bahagian Sekolah Berasrama Penuh, Kementerian Pelajaran Malaysia. Sekolah ini merupakan salah satu SBP yang menjunjung Tahfiz Model Ulul Albab. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada Pengetua sekolah atau terus kepada Kementerian Pelajaran Malaysia.

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP