> SBPI Rawang: Program Motivasi Sempena Sambutan Bulan Kemerdekaan 2022

Jumaat, 16 September 2022

Program Motivasi Sempena Sambutan Bulan Kemerdekaan 2022

 







Pada 15 September 2022, Panitia PJPK bersama Unit Sukan & Permainan telah menganjurkan satu Program Motivasi Sempena Sambutan Bulan Kemerdekaan di Bawah Bidang Kemanusiaan 2022, iaitu 𝐋𝐚𝐠𝐞𝐧𝐝𝐚 𝐒𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐓𝐚𝐧𝐚𝐡 𝐀𝐢𝐫: "𝐌𝐨𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 & 𝐈𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐒𝐡𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐌𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭" 𝐀𝐥𝐥𝐚𝐡𝐲𝐚𝐫𝐡𝐚𝐦 𝐌𝐨𝐤𝐡𝐭𝐚𝐫 𝐃𝐚𝐡𝐚𝐫𝐢 @ 𝐒𝐮𝐩𝐞𝐫𝐦𝐨𝐤𝐡.
Tetamu jemputan merangkap panel sembang santai pada hari tersebut adalah anak kepada Lagenda Supermokh sendiri iaitu En. Mohd Redha b. Mokhtar Dahari.
Semoga perkongsian yang disampaikan menjadi inspirasi dan motivasi diri buat semua murid SEPINTAR untuk lebih berjaya dan cemerlang bukan sahaja dalam bidang akademik, bahkan bidang ko-akademik.

Recent Posts

Tentang Sepintar

'Sepintar' adalah singkatan (akronim) bagi SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI RAWANG. Ditubuhkan pada bulan Jun 2002. Sekolah ini merupakan sebuah sekolah berasrama penuh yang diurustadbir secara langsung oleh Bahagian Sekolah Berasrama Penuh, Kementerian Pelajaran Malaysia. Sekolah ini merupakan salah satu SBP yang menjunjung Tahfiz Model Ulul Albab. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada Pengetua sekolah atau terus kepada Kementerian Pelajaran Malaysia.

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP